Atgriešana un garantija

Mūsu tiešsaistes veikalā jūs varat atgriezt jebkuru iegādātu preci dienu laikā. Uz visām mūsu pārdotajām precēm attiecas arī divu gadu garantija.

Ko tieši tas nozīmē?
Visas no mums iegādātās preces var izpakot mājās, lietot parastā veidā un pārbaudīt dienu laikā. Ja neesat apmierināts ar iegādātajām precēm, tās varat atgriezt jebkurā laikā pirms dienu termiņa beigām no piegādes datuma. Mēs atcelsim jūsu pasūtījumu un pilnībā atmaksāsim preču pirkuma cenu, ieskaitot piegādes un maksājuma izmaksas. Ja divu gadu garantijas laikā precei radīsies defekts, mēs pēc iespējas ātrāk piegādāsim jums rezerves preci vai nodrošināsim oriģinālās preces remontu.

Kas man jādara, ja vēlos atgriezt preci?
Visvienkāršākais veids, kā atgriezt preces vai iesniegt pretenziju, ir izmantot Tercio Asistents pakalpojumu, kurā varat ievadīt visu nepieciešamo informāciju un izvēlēties, vai preces atgriezt kādā no izvēlētajām tirdzniecības vietām, vai nosūtīt tās uz mūsu piegādes adresi.

Vai ir vēl kaut kas, kam jāpievērš uzmanība?
Mēs lūdzam aizsargāt preces no bojājumiem dienu laikā, lai atgriešanas gadījumā tās netiktu sabojātas vai to vērtība netiktu samazināta vairāk, nekā tas ir normāli nolietojoties un lietojot. Atgriežot preces, ir jānodrošina, lai tās tiktu nosūtītas atpakaļ, ieskaitot visas detaļas un sastāvdaļas, kas bija iekļautas sākotnējā iepakojumā. Precēm jābūt atdotām arī oriģinālajā iepakojumā.

Vai nepieciešama sīkāka informācija?
Ja jums ir kādi jautājumi, droši sazinieties ar mums, mēs labprāt sniegsim jums papildu informāciju.